Vrácení a reklamace
Pravidla pro vrácení zboží
Co dělat, pokud jsem si koupil něco co je funkční, ale nevyhovuje mi to, tudíž nejde o reklamaci, nebo jsem si to prostě rozmyslel? Zde je pár odpovědí jak postupovat.
- Zákazník který je "spotřebitelem" viz. obchodní podmínky může vrátit zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní. Po této lhůtě platí podmínky viz. níže
- Zákazník rozdílný od spotřebitele viz obchodní podmínky tzn. zákazník nakupující na IČO nebo firemní zákazník nemá ze zákona právo na automatické vrácení zboží.
- O vrácení zboží mimo bod 1 je nutné zažádat a žádost musí být schválená dodavatelem, každá žádost je individuálně posouzena např. dle toho jestli bylo zboží na objednávku, v jakém je množství, o jaký druh zboží se jedná atd. Pokud můžeme tak se snažíme zákazníkovi vyjít vstříc ku jeho spokojenosti.
- Za vrácené zboží nevracíme peníze, ale je nutné si vybrat jiné produkt/y v celkové ceně stejné nebo vyšší.
- Vrácené zboží musí být nepoužité a kompletní.
- Za vrácené zboží nehradíme dopravné a je nutné si uhradit také náklady na dopravu nového zboží k vám.
- Nové zboží zasíláme až po doručení a kontrole vráceného zboží.
- Vrácené zboží je nutné zasílat bez dobírky a s přiděleným kodem, který Vám přidělíme a vy jím zřetelně označíte vrácenou zásilku.
- Pokud si nechcete vybrat jiné zboží, můžeme vám nabídnout odkup za předem domluvených podmínek. Odkupní cena bývá zpravidla ponížená o 20-40 % z prodejní ceny.