Pravidla pro vrácení zboží

Co dělat, pokud jsem si koupil něco co je funkční, ale nevyhovuje mi to, tudíž nejde o reklamaci, nebo jsem si to prostě rozmyslel? Zde je pár odpovědí jak postupovat.

  1. Zákazník který je "spotřebitelem" viz. obchodní podmínky může vrátit zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní. Po této lhůtě platí podmínky viz. níže
  2. Zákazník rozdílný od spotřebitele viz obchodní podmínky tzn. zákazník nakupující na IČO nebo firemní zákazník nemá ze zákona právo na automatické vrácení zboží.
  3. O vrácení zboží mimo bod 1 je nutné zažádat a žádost musí být schválená dodavatelem, každá žádost je individuálně posouzena např. dle toho jestli bylo zboží na objednávku, v jakém je množství, o jaký druh zboží se jedná atd. Pokud můžeme tak se snažíme zákazníkovi vyjít vstříc ku jeho spokojenosti.
  4. Za vrácené zboží nevracíme peníze, ale je nutné si vybrat jiné produkt/y v celkové ceně stejné nebo vyšší.
  5. Vrácené zboží musí být nepoužité a kompletní.
  6. Za vrácené zboží nehradíme dopravné a je nutné si uhradit také náklady na dopravu nového zboží k vám.
  7. Nové zboží zasíláme až po doručení a kontrole vráceného zboží.
  8. Vrácené zboží je nutné zasílat bez dobírky a s přiděleným kodem, který Vám přidělíme a vy jím zřetelně označíte vrácenou zásilku.
  9. Pokud si nechcete vybrat jiné zboží, můžeme vám nabídnout odkup za předem domluvených podmínek. Odkupní cena bývá zpravidla ponížená o 20-40 % z prodejní ceny.

Reklamace - Reklamační formulář

Pokud se stane, že se náhodou něco pokazí co mám dělat? Zavolejte nám, napište email či zprávu přes chat a pokusíme se vám poradit. Pokud to nepůjde vyřešit na dálku, přidělíme vám reklamační číslo RMA abychom mohli zásliku sledovat a zboží nám zašlete nebo dovezete na adresu naší provozovny.  Pro oznámení reklamace můžete také využít tento reklamační formulář online.