Deploy test
logo
kosik
blog header

Poradna

Hotelová koupelna očima hostů. Co je nejvíce zajímá?

18. prosince 2025 / Rady a tipy, Nákupní rádci

Čeho se průzkum týkal

V průzkumu se řešily následující otázky:
  • Je pro vás důležité, aby v hotelovém pokoji byla k dispozici kosmetika a základní hygiena (např. mýdlo, šampon, tělové mléko)?
  • Ovlivnil by dobře vypadající dávkovač s kvalitní náplní vaše celkové hodnocení hotelu?
  • Co vás nejvíce zaujme na dávkovači mýdla/šamponu v hotelu?
  • Co vás přesvědčí, abyste použili kosmetiku přímo od hotelu?
  • Znáte nebo důvěřujete některé z těchto značek hotelové kosmetiky?

Výsledky průzkumu

Informace z průzkumu jsou velice cenné, protože pomáhají určit konkrétní kroky pro ubytovací zařízení tak, aby se zlepšila jejich pověst v očích návštěvníků. 

Spokojený návštěvník pak doporučí hotel dál a hotel získá lepší reputaci, se kterou pak přímo souvisí i vyšší návštěvnost.

Je pro vás důležité, aby v hotelovém pokoji byla k dispozici kosmetika a základní hygiena (např. mýdlo, šampon, tělové mléko)?

Na otázku odpovědělo ze 111 dotázaných 54,1 % „ano“ a 40,5 % „spíše ano“

Zbytek odpovědí se zhruba rovnoměrně rozdělil na neutrální, kdy hotelovou kosmetiku hosté řeší jen podle délky pobytu, a ne (případně si vozí vlastní kosmetiku).
Shrnutí
Z průzkumu u této otázky je jasně vidět, že hosté si koupelové kosmetiky dobře všímají a v naprosté většině případů tento poznatek přidávají na misku vah, když hotel hodnotí. Osobně by jsme doporučili produkty značky Alchemist Bohéme.

alchemist_boheme_pan_bublinka.png

Ovlivnil by dobře vypadající dávkovač s kvalitní náplní vaše celkové hodnocení hotelu?

Další otázka se týkala hotelových dávkovačů a toho, zda by dobře vypadající dávkovač s kvalitní náplní ovlivnil celkové hodnocení hotelu. Na tuto otázku odpovědělo 46,8 % respondentů pozitivně – „ano“. 

Dalších 46,8 % odpovědělo „možná, pokud by zanechal dobrý dojem“. A zbytek respondentů odpověděl „ne“, dávkovač a hotelová kosmetika pro ně nehrají roli.
Shrnutí
Odpovědi tedy opět jasně ukázaly na to, jak je důležité věnovat pozornost i detailům, jako je správně zvolený dávkovač mýdla a jeho náplň.

Co vás nejvíce zaujme na dávkovači mýdla/šamponu v hotelu?

U otázky Co vás nejvíce zaujme na dávkovači mýdla/šamponu v hotelu? bylo možné uvést více odpovědí. Nejvíce respondenty zajímá kvalita náplně – její vůně, značka a pocit při použití (76,6 %). 

Na druhém místě (62,2 %) si pak uživatelé všímají toho, zda je dávkovač v hotelové koupelně čistý a udržovaný. A až na třetím místě (55,9 %) hosty zajímá design dávkovače.

Na čtvrtém místě (38,7 %) se dotázaní zajímali o ekologičnost dávkovačů, tedy zda jsou znovu plnitelné a bez zbytečných plastů.

Na pátém místě (18,9 %) se zajímali o bezpečnost a stabilitu. Tedy jestli náplň neuniká a hotelový dávkovač je bezpečně připevněný.

Na posledním místě 0,9 % dotázaných uvedlo, že je jim to jedno a ničeho z uvedeného si nevšímají.
Shrnutí
Průzkum zde jasně dokazuje, že většina dotázaných si dobře všímá dávkovačů a kvalitní náplně. Je pro ně důležité, zda je hotelový dávkovač čistý, dobře připevněný a ekologický. S touhle informací se můžete zaměřit na vhodné dávkovače, které hosté ocení.

Co vás přesvědčí, abyste použili kosmetiku přímo od hotelu?

Hned následující otázka Co vás přesvědčí, abyste použili kosmetiku přímo od hotelu? je stejně tak důležitá a odpovědi ukázaly, že 58,6 % dotázaných dává přednost, když má hotelová kosmetika příjemnou vůni

45,9 % vyzkouší hotelovou kosmetiku, pokud je v praktickém dávkovači. 40,5 % přesvědčí důvěryhodná značka. 36 % ocení přírodní kosmetiku, 9 % využije hotelovou kosmetiku jen proto, že nenosí svou vlastní a 0,9 % kvůli hygieně.
Shrnutí
Co nám to říká? Že je pro hosty hotelu nejdůležitější vůně a praktický dávkovač hotelové kosmetiky. Hned poté se zajímají o značku kosmetiky a některé potěší, je-li hotelová kosmetika přírodní.

Znáte nebo důvěřujete některé z těchto značek hotelové kosmetiky?

Poslední otázka se týkala značek hotelové kosmetiky, kdy 56,6 % důvěřuje značce Isolda, 51,3 % Rituals, 28,3 % L'Occitane, 20,4 % Nuxe, 19,5 % značky neřeší a ostatní se rozdělili podle značek Paul Mitchell, Havlíkova apotéka a další.isolda_pan_bublinka.png
Shrnutí
Z toho je zřejmé, že více jak polovina uživatelů hotelové kosmetiky ocení známou značku Isolda a následně Rituals.

Dávkovače mýdla jako cesta k lepší hygieně a údržbě

U otázky Co vás nejvíce zaujme na dávkovači mýdla/šamponu v hotelu? zajímá respondenty nejvíce kvalita náplně – její vůně, značka a pocit při použití.

U otázky Co vás přesvědčí, abyste použili kosmetiku přímo od hotelu? se ukázalo, že 58,6 % dotázaných dává přednost tomu, když je hotelová kosmetika voňavá a 45,9 % vyzkouší hotelovou kosmetiku, když je v praktickém dávkovači.

Hotelový dávkovač je ekologický a šetrný způsob, jak poskytnout hostům koupelnovou kosmetiku. S dávkovačem se lépe pracuje a s pomocí praktického dávkování spíš použije host množství, které skutečně potřebuje.

Isolda – značka mýdla, které hosté důvěřují

Průzkum dokázal, že hosté dávají přednost značce, kterou dobře znají. Hledají značkové náplně, které jsou kvalitní a parfémované. Doporučujeme produkty Isolda, od náplní do dávkovačů až po hotelový program.

Vyzkoušejte například varianty Isolda Click and Go: Isolda Click and Go s držákem: Náplně do dávkovačů Isolda:

Co hosté nejčastěji kritizují

Hotelová koupelna má být udržována v naprosté čistotě, aby si host mohl pohodlně dopřát osobní hygienu a osvěžit se během svého pobytu. Jak z průzkumu vyplývá, hosty často zajímá, jakou kosmetiku hotel nabízí a jakým způsobem.

V koupelně zazáří kvalitní hotelový dávkovač s kvalitním voňavým mýdlem. Pokud ale mýdlo páchne, dávkovač je špinavý, špatně připevněný a náplň uniká, může to negativně ovlivnit celkový názor hostů na jejich pobyt.

Jak splnit očekávání hostů

Nyní máme díky průzkumu Cormen jasno. Hostům se vyplatí nabídnout kvalitní voňavou kosmetiku (ideálně značky Isolda) v kvalitním dávkovači. Pravidelnou kontrolou a údržbou zajistíte, že hotelový dávkovač bude vždy působit reprezentativně.

Kvalitní hotelová koupelna = spokojení hosté

Z průzkumu jasně vyplývá, že hotelová koupelna stojí za pozornost. Hosty skutečně zajímá, jak vypadá a působí hotelová kosmetika. Přednost dávají praktickým a čistým dávkovačům s příjemně vonící kosmetikou.

Pokud chcete hostům nabídnout hotelovou kosmetiku tak, abyste podpořili jejich pozitivní zkušenost s návštěvou hotelu, sáhněte po známé značce, jako je Isolda, kterou hosté znají a které důvěřují.

Další tipy na úklid

Máme pro vás další články, které vám pomohou k úspornému a efektivnímu úklidu.

Přečtěte si: Další články najdete na blogu a poradně.
 

Produkty k článku

Kód:VKIGB003599

Kód:VKIRO003599

Kód:VKIGS003599komplet

Kód:VKIRO050098

Kód:VKIGS050099

Kód:IS8956